joi, 17 iulie 2014 |

Vila Foxy - Predeal


Ce
Vila Foxy (sau Fox Valley) - Predeal


Unde
Predeal - pe drumul care urca spre Trei Brazi, in partea superioara


Cand
2013 vara


pozele sunt culese de pe google, sa va puteti face o idee despre aspectul ei similar cu cel vizitat 








Cum

Ce ne-a facut sa alegem locul si sa stam acolo pana la finalul sejurului:

  • Faptul ca a fost o plecare relativ spontana si locatia, disponibilitatea si pretul se potriveau cu situatia de moment
  •   Locatia - nu este intr-un sir de vile, ci sta singurica intr-o palma de poiana intre paduri
  •   Locul de joaca - au o curte cu spatiu decent unde se pot parca 3-4 masini la adapost si inca vreo 2 pe alee, plus o zona cu cateva leagane - si pt copii mici si pt mai mari, un topogan, trambulina, casuta si alte cateva minunele pentru copii
  •   Faptul ca aveam acces la bucatarie (dotata satisfacator)
  • (pentru cine conteaza, au si gratar in curte, alaturi de cele 2 mese aflate sub foisor)






Ce ne-a facut sa ramanem la stadiul de am venit, am stat o data, a fost ok-ish, dar nu va fi locul nostru de vacantat:


  •  Camera pe care noi am prins-o libera si am rezervat-o a fost la parter. La partea cu ocupatul ne-am dat seama ca e de fapt un demisol, deci trebuia urcata o scara pana la spatiul comun de unde se iesea afara. Si geamuri mici, terasa evident nu. Deci nu ce ne imaginasem din informatia "la parter".
  •  Tot pe motiv de demisol, umiditate foarte mare si lipsa aerisirii corespunzatoare, baia noastra era de la primul dus incolo de la umeda in sus (spre murata)
  •  Prinzand si o perioada ploioaso-noroasa, toate cele de mai sus au fost putin amplificate. Si daca aici am fost intelegatori, stanjeneala pe care am simtit-o tot sugerand noi sa se dea putin drumul la caldura seara (seara, la munte, la demisol, pe ploi si temperaturi de stat cu hanoracul pe tine... se cam cere). Proprietarii nu au spus nu, dar au facut-o cam cat sa se incalzeasca caloriferul, apoi s-a inchis robinetul si a doua zi incepea deja jena sa te duci sa ceri iar. (Vorbind cu un cuplu care a stat la o camera de la etaj, problema cu umiditatea si racoarea nu exista aproape deloc, asa ca puteti incerca varianta asta daca doriti, ei pareau multumiti in punctele astea.)
  •  Faptul ca seara, pe la 10-11, se intampla sa se sugereze, nu oblige, ca "faceti cum vreti", a se da stingerea in curand in spatiul interior comun (livingul cu televizor si spatiu de mancat). Poate catalizat de faptul ca proprietarii locuiesc si ei acolo si izolarea fonica nu e una grozava. Dar nah... mai ai chef sa te si lalai, glumesti, vorbesti seara. Ca doar e concediu. Ori sopteala la 10 si ceva si ochii aruncati la usa sa nu vina cineva deranjat parca nu se pupau cu relaxarea dorita.
Pretentiile sunt... de bun simt sa spunem, doar ca nu sunt idealul de relaxare pe care il doresc unele persoane, aici ramane sa isi stabileasca fiecare ce i se potriveste.

Overall vila arata foarte bine, este curata, gazdele sunt mereu la indemana daca ai nevoie de ceva, dar si ca sa simti ca nu esti de capul tau, ci cumva "acasa la cineva".

Later edit: M-am decis ca am fost politicoasa in postare si, recitind-o, nu reda cu adevarat o anue latura a parerii mele.
Chiar esti, nene, cu ghimpele-n coasta uneori.
Am dat recent peste recenzia unui nene care se plangea de acelasi lucru (se cazase cu cateva luni inaintea noastra acolo, deci nu erau in vreo saptamana nefasta pe care am prins-o si noi si el, chiar asta e stilul). Poate ca mai exagera si el, cateodata "clientul lor" isi ia foarte in serios rolul de "stapanul lor". Ce m-a surprins insa este felul in care i-a raspuns doamna gazda. Nenea mentiona, pe langa treaba cu supravegherea constanta, aparent exagerata in cazul lui. faptul ca a cerut un tirbuson si patronul grec a facut o gluma cum ca sa nu uite sa il returneze, ca romanul mai face din astea, hahahah. Nenea nu a reactionat urat pe moment, dar nu i s-a parut o gluma potrivita si a exprimat fix asta in recenzie. Eeeei, dar gazda, doamna gazda, i-a raspuns intr-un acatist (cu greseli care m-au zgariat pe creier) ca e rasist ca il face pe domnul gazda grec, ca nu il recomanda de client nimanui, ca ea l-a primit in gazduire seara tarziu cand a sunat-o ca ar vrea loc (daca nu iti convenea ora, doamna gazda, puteai refuza clientul, e usor sa te plangi de el dupa ce ti-a bagat banu' in buzunar), ca se plimba fix pana in ora check-out-ului si alte cele. Si ce e treaba matale?

Asa ca ce sa zic, trimiteti-va acolo copiii adolescenti care vor sa se duca singuri in excursie, dar voi sa stiti de fapt tot ce fac si mai ales ce nu fac bine. Se vor bucura de un leagan si iarba verde barem.



am veni, am vidi, v-am dici!

42 comentarii:

Anonim spunea...

Va rugam sa postati o fotografie sau ceva cu care puteti dovedi ca este real ceea ce sustineti .

Anonim spunea...

Dumnezeu sa-i pedepseasca ,zi de zi la cer ma rog ,rautatea omeneasca ,azi ia chipul unui drog.

MyViewinAReview spunea...

Doamna/ Domnule Anonim, ce ati vrea sa fie fotografiat dintre lucrurile sustinute in recenzie?

irina spunea...

caloriferul inghetat :)

anca spunea...

romanul s-a nascut poet

Anonim spunea...

Roaga-te la marele Juju de pe munte madam, ca poate ia o pauza de la copiii aia morti de foame din Africa si vine sa ii trazneasca pe inamicii matale. Sunt curios daca platesti impozite si eliberezi chitante tuturor clientilor pentru serviciile prestate. Ca daca nu, evaziune fiscala se numeste ....

Anca spunea...

ai uitat rima nene, reformuleasa te rog :)))

Anca spunea...

reformuleaza*

Ionut spunea...

Marele Juju de pe munte nu vorbeste in rime. El e personaju' cu rugaciuni si alte voodoo ;), in caz ca proprietareasa anonima nu stie unde e biroul de plangeri impotriva clientilor care nu apreciaza eforturile ei. (Anonimu' de mai sus, tot eu is. Nah, ca am dat-o si in rime. Primesc Nobelu'?)

Anonim spunea...

Oamenii se caracterizeaza(uneori) mai bine cand vad raul,decat cand vad binele si este bine sa ne obisnuim a profita de rau ,mai ales cand il intalnim atat de des...don't be sad -don't be blue.....frankenstein was ugly too.

Ionut spunea...

Bla bla bla, coerenta 0, halucinatii 100%. N-am inteles nimic, am nevoie de traducere.

Anonim spunea...

Tu Le Vo......

Ionut spunea...

Madam, esti de o prostie infioratoare :)). "don't be sad -don't be blue.....frankenstein was ugly too" e o insulta falsa, Frankestein era doctorul, nu monstrul. :)))

Anonim spunea...

Intr-o Tara dominata de prosti pana si oamenii inteligenti se vor prosti....Doctorul era frumos cu draci...!!!cine sa referit la monstru ,bati campii??si nu sunt madam hahaha..

MyViewinAReview spunea...

@Irina :))
@Anca - acum nu fi si tu rasista :P

MyViewinAReview spunea...

@anonim cu vorbele de duh despre bine-rau... nu pot sa spun ca face sens mare lucru din comentariu. inteleg ca te (auto)caracterizezi ca un om rau pentru ca ai vazut "raul" de aici si nu "binele"?

Anonim spunea...

Ce infecti sunteti ,jeguri de oameni.

MyViewinAReview spunea...

Ce sa zic, un comentariu poate face cat o mie de cuvinte dintr-o recenzie...

fox valley spunea...

A fool may throw a stone into a well ,which a handred wise men cannot pull aut .Ce DRACU SE INTAMPLA AICI????????? Aduceti dovezi ca a ti fost cazati la noi si mai discutam asupra problemei .Fiecare scrie ce vrea fara mine??

Anonim spunea...

fox valley spunea ....Propietareasa nu se ascunde ,nu am inteles exact care a fost problema dvs ???? in ce perioada ati fost cazati la noi?? si ce se intampla cu toata nebunia asta aici ,jigniri etc,etc.....Cine sunteti dvs???.

Anonim spunea...

Buna seara ,vad ca exista o tacere aici am sa raspund eu pt dvs care va ascundeti ;am avut un pic de timp si am analizat un piculetz reviews-ul tau de inteligent -a cu care pot spune ca m-ai inpresionat adanc.1)pozele sunt culese de pe google din 1900 toamna,2)disponibilitatea si pretul ???cat ai platit nu ai mentionat in review////spatiul de parcare 2-4 masini (vezi pe facebook vila fox valley 2014),spatiu gratar ,foisor /12/pers (pt cei cazati) in curte si veranda 20 loc/pt cei cazati. Demisol:nu cred ca stiti exact ce inseamna demisol ;hai sa-ti spun eu:PARTEA A UNEI CLADIRI SITUATA PE JUMATATE SUB NIVELUL SOLULUI.Noi nu avem nici o parte sub nivelul solului.prima parte ok ..::::Hai sa vedem acum cum ai dat mai rau cu muculetzu in fas,Nu oblige!!!!10-11...poate 22-23 dar...;;;propietarii chiar daca locuiesc acolo nu sunt deranjati -opoz turistii cu bun simtz DA.Sa te lalai /la tara /aici chiar nu ai platit toata vila ci doar o camera si nu in spatiu public .Pretentiile , da sunt de bun simtz(DAR NU IN CAZUL TAU ) OVERALL:SUPER. LETER; ai dat iar cu muculetzul ,ACASA LA CINEVA???? Da esti acasa la cineva doar esti chirias ,asta nu stiai ??? se vede ca nu prea sunteti umblati ca de altfel si cel din Fetesti ,ohhhhhh...Ghimpele in coasta (la tara ) nu la noi ,daca nu sti sa comunici stai la coada vaci si ok.NENEA A FOST IN IULIE 2013 ,voi cand a-ti fost ??sa caut in cartea de imobil ....flotantooo.Uite ca te-am mai zgariat o data pe creier cu gramatica mea ,dar opriti-va odata cu rahaturile voastre ca banuiesc ca nu o sa plec din Romania fara sa nu alerg prin tribunale .Stop sa va legati de domnul Grec ...nu o sa ajungi niciodata la nivelul lui.NU SE FURA IN ROMANIA?????????P.S Am sa pun acatiste pt tine curand SPECIAL .Adio si la gara LEHLIU -FETESTI.

Anonim spunea...

NU AMONIM SPUNEA ,FOX VALLEY SPUNEA .

MyViewinAReview spunea...

Fox Valley,

Va raspund in mai multe puncte:
- nu se ascunde nimeni, doar ca nu sta nimeni lipit de monitor sa dea refresh sa vada cand a aparut un comentariu nou
- pretul si disponibilitatea, in traducere, inseamna pret avantajos si faptu ca aveati camere libere
- legat de demisol - tehnic, da, nu este jumatate sub nivel. poate doar cativa cm. insa parter, la o casa la munte, ne-a facut sa n asteptam la ceva usor deasupra solului, nu usor sub el. si cu iesirea din vila la nivelul superior lui.
- pozele culese de pe google (lucru mentionat) nu mi s-au parut prea departe de realitatea vazuta la fata locului. daca doriti ca lumea sa gaseasca la cautare unele mai recente, uploadati si incercati sa le faceti vizibile, asta tine de munca dvs de promovare, oricum, nu vad cu ce v-ar leza, erau laudative
- da, fiecare scrie ce vrea fara dvs, e o tara libera, internetul e liber, imi pot spune parerea fara acordul cuiva. asta o si face credibila pana la urma
- esti chirias, dar este o diferenta intre a simti ca stai cu chirie si ca stai la gazda, iar la dvs ne-am simtit mai degraba ca la gazda (lucru exprimat de ocupantii a inca 2 camere la momentul cazarii noastre, cei cu care socializam in spatiul comun dintre camerele noastre, achitate de noi)
- unde vi s-a parut ca m-am luat eu de dl grec si am sustinut ca in romania nu se fura? asta pe langa faptul ca nu folositi termenul de rasist corect - poate de aici confuziile
Legat de jigniri - comentariile sunt responsabilitatea fiecaruia, faptul ca un anonim a urat diverse este modul in care a stiut sa comunice. Si apropo de comunicare, inainte de a oferi lectii si evaluari asupra acestui subiect, rugati pe cineva atestat in acest domeniu sa va citeasca comentariile si apoi cereti-i o parere.

Recenzia relateaza experienta si impresiile personale, deci subiective. Nu vad la ce reglementare legala sperati, la cenzura? Suntem intr-o tara democrata, iar dvs nu sunteti dictator, asa ca incercarea de intimidare este... sa zicem ca nu face cinste cuiva ajuns la varsta adulta.

Anonim spunea...

RASPUNS FARA INTIMIDARE:-Refresh,a inceput din momentul in care am intrvenit eu.-2)Cand ai fost cazat-a si aveam camere libere?????? 3)Demisol ;Tehnic ,nu cunosti daca aveam camere libere superioare ,de ce nu ai optat pt acestea ????4)Pozele ,aici cred ca nu ai stiut exact unde te cazezi.(TURISTINFO i ti spune ceva???) 5)INTERNETUL este liber stiu,nu si minciuna ,discriminare,abuz,etc. ^6) Ce intelegi tu prin a fi chirias,gazda ,chiria nu o platesti la gazde,propietar-a...ok..trc peste asta. 7)Cat ai achitat pt camera murata???? 8)In leg cu dl GREC .....RASIST corect (30 de ani in Grecia am o scuza ca sunt agram ,dar civilizata pt de acolo a venit ,lumina civilizatiei,DEMOCRATIA care la noi intarzie din pacate...tu traiesti din vise )9) Legat de jigniri -aici avem o problema care cred ca nu cunosti bine legislatia -comunicarea nu consta in jigniri,nu am nevoie sa iau lectii asupra acestui subiect.Recenzia ta o consider nula,nu ai specificat cand ai fost cazat-a ..perioada ,luna ,ziua......Impresia,parerea sa fie subiectiva trebuie sa dai si date exacte.-P.S-intimidare nu exista ,am o varsta destul de frumoasa ,DUMNEZEU SA TE PROTEJEZE DE RAUL ALTURA....AMIN.

Anonim spunea...

comentariu publicat de ,fox valley fara rusine si nu anonim ca sa fim intelesi.Cei care ar trebui sa se rusineze sunt mai sus.....

Anonim spunea...

A....NU INCERCA SA STERGI BLOGUL ..,TE AM INREGISTRAT ,MAI VORBIM ..CURAND.

MyViewinAReview spunea...

Nu inteleg ce are subectvismul cu datele exacte sau ce ati incercat sa spuneti. Si nici de ce as vrea sa sterg blogul. Pe care l-am inregistrat eu cand l-am creat, nu stiu ce inregistrare i-ati facut,
Evident ca aveati camere libere, doar nu cazati clienti in camere ocupate, nu? Nu cred ca gasim acelasi inteles cuvintelor.
Asa cum fiecare e liber sa aibe o opinie despre un produs/ serviciu, asa si fiecare cititor al recenziei este liber sa o ia in seama sau nu. Daca o considerati nula, nu inteleg de ce ma comentati sau va pasa de ea. Cred ca ne intoarcem la intelesurile diferite ale cuvintelor.

Invocati jigniri si alte cele. In recenzia de mai sus nu se regasesc, in schimb, in comentariile dvs... din plin. Nu incercati sa le stergeti, nu puteti.

Pe scurt, dvs sunteti un furnizor de servicii, eu un client care a gasit lucruri mai placut, mai putin placute si altele care nu sunt nici asa, nici asa, doar ca nu mi se potrivesc mie ca stil. Dvs sunteti libera sa alegeti conditiile pe care le oferiti, mie sa imi placa sau nu si sa le spun si altora despre asta.
Nu stiu ce va face mai mare deserviciu, recenzia mea (in care sunteti si laudati, de altfel) sau comentariile dvs.

Patricia spunea...

Buna ziua, mi-a placut review-ul si chiar mi se pare un loc potrivit de a-mi petrece vacanta insa comentariile proprietarului mi se par atat de deplasate si lipsite de orice urma de bun simt incat nu doresc vreodata sa il cunosc. Sunt foarte multe locuri de vacanta la munte usor accesibile din Bucuresti unde gazdele sau proprietarii de vile sunt foarte ospitalieri si binevoitori, iar aici nu pare sa fie cazul.
Renunt, deci, pentru ca proprietarii au lasat o imagine foarte proasta, totala lipsa de omenie si foarte razbunatori aruncand cuvinte urate prin comentariile dezgustatoare postate

Anonim spunea...

Patrcia draga ,sunt convinsa ca esti una dintre ei nici decum o pers straina ,nici noi nu dorim de a va cunoaste ,razbunatori,dezgustatori nu ma reprezinta.

Loredana spunea...

Nenea Propritaru',eu sunt un simplu utilizator de facebook...am intrat aici din curiozitate vazand ca un prieten din lista a dat share,deci habar nu am si nici nu ma intereseaza al cui este blogul asta. Ceea ce pot spune 100% este ca habar nu aveti sa faceti turism,cel putin din comentarii asta reiese. Bunul simt si inteligenta,le-ati lasat in Grecia. Puteati sa iesiti onorabil din situatie insa doar v-ati afundat mai departe. Adevarul cred ca doare f tare de sariti cu asa jigniri. Eu una nu m-as caza la voi nici de-ar fi ultimul loc liber,as prefera sa dorm in masina. Faza cu "nici noi nu va vrem" sau ceva in genul este de-a dreptul puerila,e ca la gradinita. Ati auzit de :clientul nostru,stapanul nostru"? Cred ca nu... :)) Si da,sunt umblata prin lume, deci stiu despre ce vorbesc. Let the swearing begin :))))

Anonim spunea...

Buna ziua,

Turism in Romania = tot ce a postat in calitate de proprietar domnul/domnii mai sus, inclusiv amenintari, injurii, jigniri...dezgustator domnilor.

Si precum zice o inteleapta vorba la noi: "pasarea pe limba ei moare" am sa evit cu delicatete aceasta structura de primire turistica. Va doresc mult succes in activitatea dumneavoastra!
Semneaza un FOST potential Client (adica cel care ar putea sa dea banul, ca sa fie inteles)

Anonim spunea...

E luna plina ,au iesit lupii si strigoii...

Anonim spunea...

Luna plina ,au iesit lupii si si strigoii.

Anonim spunea...

Cine se aseamana se aduna .

Anonim spunea...

Fox spune...../:Mai rasfirati,v ati adunat ca gainile gramada.Nu sunteti in masura sa ne invatati nici pe departe ce inseamna Turismul ,voi o omorati ....Poate am exagerat spunand ca ,,traim intr-o tara de prosti" ,sunt romanca traiesc in tara aceasta iar afirmatia era exclusiv destinata voua,, nene",nu romanilor civilizati si valorosi ,pe care -i respect din tot sufletul! La noi au venit oameni admirabili,cu bun simt (exceptand cazul Fetesti ),evident prietenul vostru si al sit-ului ,, amfostacolo '' cu preocupari asemenea voua.....Inainte de a vorbi despre IQ si limbaj ,atentie la expresiile voastre de argou.Va doresc sa va linistiti si sa aveti preocupari mult mai serioase decat sa stati sa aruncati cu noroi in pers care nu v-au facut nimic rau .Vila Fox nu va inceta sa aibe turisti frumosi si cu bun simt......The life is too short ,to have time for sadness/////......

Anonim spunea...

Am fost acolo si mi-a placut. Gazda a fost foarte primitoare. Oameni ezceptionali cum doar in alte tari dezvoltate vezi. Ceea ce sustineti dumneavoastra nu este adevarat sau poate sunteti niste oameni cu functii care cred ca daca au functii isi permit orice si nu au respect fata de oamenii simpli. Recomand cu toata caldura Vila Fox Valley. Multumesc.

Anonim spunea...

Mie aici imi miroase mai mult ATAC LA PERSOANA decat un simplu rewiu la conditiile de cazare. Citind atacurile voastre , orice om de bun simt poate intelege ca de fapt sunteti o adunatura de complexati, invidiosi, fara educatie, fara preocupari serioase si rau intentionati.

Anonim spunea...

Omul bun scoate lucruri bune din visteria buna a inimii lui ,dar omul rau scoate lucruri rele din visteria rea a inimii lui .Va spun ca ,la judecata cea Mare ,oamenii vor da socoteala de orice cuvant nefolositor ,pe care-l vor fi rostit .

Anonim spunea...

Turisti Carcotasi............Excelent,acesta este cuvântul care descrie cel mai bine experienta Vila fox Valley,desi dupa cum am semnat ,suntem niste carcotasi in general.Dincolo de frumusetea locului,atentia pentru detalii(Arhitect fiind,nu prea am gasit nimic de comentat) Atitudinea primitoare si calda a gazdelor, care au fost deja mentionate in alte comentarii,as vrea sa punctez ca locul are ce foarte putine locuri de felul acesta reusesc sa aibă .Din punctul nostru de vedere,totul a fost de 4 stele (sau margarete,sau .....nu stiu exact ce standare se folosesc pentru pensiuni) camerele sunt generoase luminoase si particularizate.In concluzie ,a fost o placere sa petrecem cateva zile la aceasta Vila, o tristete sa plecam de acolo,iar acum facem planuri sa revenim cat de curând.Recomandam cu caldura si multumim gazdelor care ne-au facut sa ne simtim mai bine ca acasa.

Anonim spunea...

Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest ,,blogger"si isi asuma in intregime consecintele legale ,inplicit eventualele prejudicii cauzate ,in cazul unor actiuni legale inpotriva celor afirmate .Va rugam respectuos sa retrageti de indata comentariile Dvs care inglobeaza o judecata de valoare ,motivat de inprejurarea ca nu sunteti indriduit sa judecati (indiferent de opinia Dvs )atribuit ce apartine excusiv instantei de judecata ,iar pe de alta parte creati prejudicii de imagine cu buna stiita .

Anonim spunea...

UN ALT PUNCT DE VEDERE ,MAI ALES LA COMENTARII -VILA FOX VALLEY... CAUTATI PE AMFOSTACOLO ...! KISSE.

KISSE spunea...

Un alt punct de vedere ,mai ales la comentarii -VILA FOX VALLEY -cautati pe AMFOSTACOLO.....!

Trimiteți un comentariu